Potenciál AI v predikcii
Úvodný obrázok zdroj: janjf93, Pixabay
Otázku, čo robiť s nazbieranými informáciami, napr. z objednávok, mate zrejme vyriešenú. Využívate však všetky možnosti, ktoré sa vám ponúkajú? Jednou z oblastí umelej inteligencie je predikcia budúceho stavu, a to už v akejkoľvek oblasti, ktorú môžete využiť v konkurenčnom boji.
Predikcia v zdravotníctve znižuje riziko ohrozenia pacienta. Využitie sa našlo pri predpovedaní sepsy, ale aj pri ochrane duševného zdravia, keď sa experti pokúšali predvídať riziko spáchania samovraždy. Prejdime však na ľahšie témy.
Dostupnosť dát
Služby, od ktorých je vyžadovaná nonstop dostupnosť k informáciám, môže oslabiť aj problém vo vlastnej IT infraštruktúre, nemusí ísť len o externý útok na váš systém. Ak by vám bola ponúknutá možnosť byť o krok vpred, odmietli by ste ju? Porozmýšľajte teda o umelej inteligencii a jej prediktívnych schopnostiach. Tie dokáže využiť aj pri predikcii anomálií, ktoré by mohli dostupnosť vašich služieb ohroziť.
Nevyužitý potenciál
Využívate maximum, čo vám vaše dáta ponúkajú? Hlavne v tomto čase, keď sa pohybujú zákazníci väčšinou len v online svete, môžete využiť silu AI. Nákupné správanie zákazníka spracuje tak, aby ste im vedeli ponúknuť najvhodnejší produkt podľa preferencií. Ako by sa vám pracovalo, ak by ste vedeli, po čom váš zákazník túži?
zdroj: talha khalil, Pixabay
Rovnako sa nezastavila ani výroba a AI je využiteľná v celom životnom cykle výrobku. Od jeho výroby až po doručenie ku koncovému užívateľovi. Za každým procesom vzniká neuveriteľné množstvo dát, ktoré mate v rukách. Zapojte AI do skladového hospodárstva, skončite so zdržaním vo výrobe pomocou riadenia zásob či samotného rozvozu, na ktoré dohliada umelá inteligencia.
Zatiahnutá brzda
V marketingu vyhráva kreativita a vcítenie sa do vnímania cieľovej skupiny. Začleňte do prípravnej fázy umelú inteligenciu a pozdvihnite produkt / službu o stupienok vyššie. Predvídanie úspešnosti marketingovej kampane či oslovenia pripravovaným obsahom pred jeho samotným zverejnením, vyjde z analýzy dostupných dát a AI v nich nájde zlato, ktoré tak úporne hľadáte.
Pokiaľ ste na trhu už nejaký ten rok, je predpoklad, že disponujete údajmi od zákazníkov o vašom produkte či službe. Spracovanie dát je parketa umelej inteligencie, dovoľte jej sa ukázať!